مبلمان سینمایی و مبلمان اداری نیک نگاران

تولید کننده مبلمان سینمایی،صندلی امفی تئاتر،صندلی همایش و صندلی اداری قیمت مناسب+ضمانت نامه رسمی

مبلمان سینمایی و مبلمان اداری نیک نگاران

تولید کننده مبلمان سینمایی،صندلی امفی تئاتر،صندلی همایش و صندلی اداری قیمت مناسب+ضمانت نامه رسمی

مبلمان سینمایی نیک نگاران البرز با هدف طراحی و تولید انواع صندلی آمفی تئاتر و مبلمان اداری و نیز دکوراسیون اداری و تجهیز سالن های همایش، آمفی تئاتر ، سینما، کنفرانس و ... توجه خود را معطوف بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت تمام شده محصول جهت کسب رضایت مشتری نموده است.اجرای موفق پروژه های متعدد و همکاری با سازمان های مختلف در اقصی نقاط ایران و خارج از کشور، تنها با تأکید بر کیفیت در خور توجه، قیمت مناسب، تحویل در کمترین زمان، نوآوری و تناسب با استانداردهای جهانی محقق گردیده است.
جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 02632513346 و یا به سایت www.niknegaran.com مراجعه کنید

طبقه بندی موضوعی

/یکی از مهم ترین مسئله های درسالن تئاتر و سینما چه می باشد؟

تولیدی نیک نگاران | يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴ ق.ظ

مکان مستقر شدن تماشاگران:

صندلی همایش سالن

یکی از مهم ترین مسئله های در سالن همایش،سالن تئاتر و سینما می باشد چون هدف اصلی از وجود همچین مکان هایی و راحتی تماشاگران می باشد. فلسفه وجود سیستم صوت و تصویر،نورپردازی،دکوراسیون داخلی،چینش صندلی امفی تئاتر و چینش صندلی همایش ،تهویه مناسب و همه و همه درجهت فراهم اوردن شرایط مناسب و مطلوب تماشاچی می بایست.قبول کند اگر تمامی امکانات مناسب در نظر گرفته شده باشد اما تماشاگران از محل مناسب و مبلمان مناسب بهرمند نباشند و حتی اگر در سالن زاویه مناسبی برای دید عقب نداشته باشند ویا اینکه راهرو های سالن مناسب نباشند مسلما تماشاچی احساس رضایتمندی نخواهد داشت ورضایت او جلب نمی شود.

اختلاف ارتفاع ردیف های صندلی آمفی تئاتر:

 یکی از مسائل مهم در ارتباط با دید نسبت به سن اختلاف ارتفاع صندلی همایش و صندلی ویا چینش صندلی سینمایی نسبت به هم هستند زمان کف سازی سالن نیاز است که به لین مسئله توجه شود برای دید عقب نیاز است که ارتفاع و ردیف های بین 10cm تا 12cm باشد.

جهت کف سالن به چند روش می توان شرایط مناسبی را رقم زد:

1-اختلاف ارتفاع ردیف ها از طریق پلکانی کردن کف سالن

2-اختلافارتفاع ردیف ها از طریق شیب بند ی کف سالن

3-اختلاف با ترکیبی که ازشیت بندی با چیدمان صندلی دندان موشی(آجری)

4-اختلاف ارتفاع ردیف ها با ترکیبی از پلکانی کردن  کف و چیدمان صندلی ،صندلی به صورت دندان موشی(آجری)

عرض راهروهای سالن و تعداد صندلی همابش:

عرض راهرو های سالن و تعداد صندلی باید به دصورتی باشد که تردد در انها به راحتی و سهولت انجام گیرد زمان ورود و خروج برای تماشاگر سخت نباشد و همچنین باید فاصله بین ردیف های صندلی به گونه ای باشد که برای رسیدن به صندلی مورد نظر تماشاچی با مشکل مواجه نشود

زاویه دید:

زاویه دید باید به صورتی باشد که شرایط مناسبی جهت دید را برای دو محلی که تماشاگر می نشیند فراهم نمایید زیرا اگر تماشاگر روی صندلی همایش،صندلی سینمایی،چینش صندلی آمفی تئاتر که با بهترین متریال باشد بنشینند اما دید مناسبی نداشته باشد،نارضایتی تماشاگر را در بر خواهد داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی