مبلمان سینمایی و مبلمان اداری نیک نگاران

تولید کننده مبلمان سینمایی،صندلی امفی تئاتر،صندلی همایش و صندلی اداری قیمت مناسب+ضمانت نامه رسمی

مبلمان سینمایی و مبلمان اداری نیک نگاران

تولید کننده مبلمان سینمایی،صندلی امفی تئاتر،صندلی همایش و صندلی اداری قیمت مناسب+ضمانت نامه رسمی

مبلمان سینمایی نیک نگاران البرز با هدف طراحی و تولید انواع صندلی آمفی تئاتر و مبلمان اداری و نیز دکوراسیون اداری و تجهیز سالن های همایش، آمفی تئاتر ، سینما، کنفرانس و ... توجه خود را معطوف بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت تمام شده محصول جهت کسب رضایت مشتری نموده است.اجرای موفق پروژه های متعدد و همکاری با سازمان های مختلف در اقصی نقاط ایران و خارج از کشور، تنها با تأکید بر کیفیت در خور توجه، قیمت مناسب، تحویل در کمترین زمان، نوآوری و تناسب با استانداردهای جهانی محقق گردیده است.
جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 02632513346 و یا به سایت www.niknegaran.com مراجعه کنید

طبقه بندی موضوعی

چرا صندلی سینمایی و صندلی آمفی تئاتر معمولا به رنگ قرمز هستند؟

تولیدی نیک نگاران | سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸ ب.ظ

چرا صندلی سینمایی و صندلی آمفی تئاتر معمولا به رنگ قرمز هستند؟

شاید بتوان یکی از دلایل قرمز بودن صندلی آمفی تئاتر و صندلی سینما ها به زمان گذشته برگردد و علاقه پادشاهان و فرمانرویان به این رنگ بوده است.در زمان های گذشته رنگ قرمز یک رنگ درباری و شاهانه محسوب میشده و در کاخ ها و قصرهایشان به وفور از رنگ قرمز استفاده میشده. در زمان پادشاهی ناپلئون بناپارت رنگ قرمز را به تمامی رنگ ها ترجیح میداد و بسیاری از صاحب نظران رنگ قرمز را میراثی از ناپلئون بناپارت میدانند و آن را رنگ عشق و دلدادگی میخواندند،این سخنان و نظرات ناپلئون بناپارت بر روی طراحی سالنهای تئاتر و سینماها تاثیر گذاشت و با گذشت سالها هنوز مبلمان سینمایی و صندلی آمفی تئاتر تاثیر پذیر از این نظرات است

شاید شما نیز به این نکته دقت کرده باشید و برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا صندلی آمفی تئاتر،پرده آمفی تئاتر،صندلی سینمایی و یا پرده سینما قرمز است؟

در قرن 19 میلادی صنعت سینما و تئاتر به شدت در حال رشد بود و این نیاز احساس شد که این سالنها با رنگ های مناسبی پوشانده شود و با نظرات روانشناسی به این نتیجه رسیدند که رنگ قرمز بر روی صندلی امفی تئاتر و صندلی سینما و همچنین قسمتهایی از دکوراسیون آنها باعث میشود که بازیگران احساسات درونی خود را بیشتر بروز دهند و همچنین رنگ قرمز باعث میشد که تماشاچیان تاثیر پذیری بیشتری داشته باشند.رنگ قرمز باعث تاریکی در سالن میشود و این تاریکی این فرصت را میدهد که سن و نمایش کانون توجه باشند و تمرکز مخاطبین بیشتر گردد و همچنین شور و شعف بیشتر در تماشاچیان ایجاد کند.

صندلی امفی تئاتر

یکی دیگر از دلایل انتخاب کردن رنگ قرمز برای مبلمان سینمایی، صندلی همایش، صندلی امفی تئاتر این است که رنگ قرمز را میتوان در کنار بسیاری از رنگها کار کرد و ترکیب نمود و با آن ها هارمونی داشت و همچنین بابت رنگ آن کثیفی را کمتر نشان میدهد و به قول معروف چرک تاب(رنگی که بر آن چرک کمتر مشخص است) آست.

 

جهت مشاوره رایگان و یا کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 02632513346 تماس حاصل فرمائید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی